www.lemologia.pl
Waluty:
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


Polityka zwrotów

POWRÓT, WYMIANA I ZWROT

Jest mało prawdopodobne, że napotkamy problemy z jakością, ponieważ dostarczamy wyłącznie towary najwyższej jakości. Ponadto stosujemy podwójną kontrolę jakości, aby uniknąć wysyłki produktów o niskiej jakości. Czy wada ma związek z produkcją, zaproponujemy rozwiązanie zastępcze. Możesz go zwrócić do wymiany w następujących warunkach:

- Przedmioty powinny być zwrócone w nieużywanym stanie i oryginalnym opakowaniu, w tym wszystkie etykiety i etykiety;

- Zwroty są BEZPŁATNE dla wszystkich klientów. Zwroty w ciągu 28 dni od zakupu i za ważny dowód zakupu zostaną wymienione, zwrócone lub zasilone na Twoje konto lub zwrócone za pośrednictwem kredytu sklepu.

- Zwracamy również koszty wysyłki zwrotnej, gdy zwracasz Odzież, jeśli zwrot jest wynikiem naszego błędu;

- Jeśli nie ma problemu z jakością, zwroty należy przesłać za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt klienta, a nam przekazać identyfikowalny numer monitorowania;

- Żądania zwrotu należy przesłać do nas pocztą elektroniczną w ciągu 15 dni roboczych od dostawy;

-Wszystkie finały sprzedaży odzieży intymnej / bielizny i przedmiotu sprzedaży.

- Ponieważ nie ma zapasów, wszystkie towary niestandardowe nie mogą przyjąć zwrotu

Bardzo ważne: ponieważ prowadzimy działalność hurtową, jeśli jesteś sprzedawcą detalicznym lub Twoim zamówieniem do użytku osobistego, prosimy o potwierdzenie prawidłowych rozmiarów skrzyń i rozmiarów talii, a następnie sprawdzimy każdą sztukę Twojego towaru i upewnimy się, że otrzymujesz odpowiednie rozmiary. Ale jeśli nie poinformujesz nas o prawidłowych rozmiarach klatki piersiowej, nie będziemy odpowiedzialni za problemy z wielkością.

WAŻNE:

1. Zwróć uwagę, że wszystkie towary na stronie są wykonane dokładnie według oryginałów, wszystkie z metkami i etykietami, ale nie można dostarczyć certyfikatu, a my nie możemy przyjąć zwrotu towaru z przyczyn.

2. Możesz zamówić dresy lub koszulki, które mają cyrkonie. Mimo, że podwoiliśmy sprawdzanie przedmiotów przed wysłaniem ich z naszego magazynu, ale niektóre kamienie naftowe są nadal nieuniknione, mogą spaść w momencie wysyłki. Jeśli nie masz nic przeciwko temu problemowi, proszę zachować porządek w stylu Rhinestone. Ponieważ NIE akceptujemy zwrotów, jeśli tylko niektóre dropiiny z kamieniami.

3. W przypadku wszystkich zwróconych towarów prosimy o kontakt ze sprzedażą przed odesłaniem towaru.

Nasza sprzedaż poinformuje Cię, jak wpisać adres i inne dane, które pomogą nam otrzymać paczkę. Jeśli nie powiadomisz nas z wyprzedzeniem, a paczka zostanie utracona, utracisz ją samodzielnie.

Kiedy zwracasz towar do nas, zazwyczaj potrzebujesz poniższych informacji:

Nazwa adresata (imię i nazwisko):

Pełny adres:

Kod pocztowy:

Numer telefonu:

Prosimy o kontakt z naszą sprzedażą w sprawie powyższych informacji.

Bardzo ważne: po wysłaniu paczki, prosimy o podanie numeru przesyłki i pozwolenie nam na śledzenie przesyłki zwrotnej.

Wskazówki: W przypadku każdej skargi dotyczącej jakości, prześlij nam szczegółowy e-mail z opisem i szczegółowymi zdjęciami wadliwych towarów. Po potwierdzeniu tego faktu możemy dokonać wymiany wadliwych produktów w kolejnym zamówieniu, pod warunkiem, że przesłałeś nam wystarczający dowód.

Bardzo ważne: Giełda może być wykonana tylko z tego samego przedmiotu, nie możesz wymienić przedmiotu A na B, zrozum to. Dzięki.

Powrót