Reklama w telewizji czy internecie, czyli które media gwarantują znacznie lepszy efekt ?

Czy rzeczywiście reklama w telewizji czy internecie, to w dalszym ciągu ciekawa alternatywa w aspekcie uwzględnienia przekazu, jakie posiadają tego typu środki masowego przekazu? Oczywiście jak najbardziej, należy przy tym pamiętać iż media od zawsze były wykorzystywane do tego celu i ich rola wcale się nie zmieniła, oprócz funkcji typowo informacyjnych, rozrywkowych czy społecznych, mówimy o możliwości wykorzystania ich w komercyjny do tego sposób. Jednak czy kogoś to zaskakuje? Zapewne wyłącznie osoby, jakie uważają iż media nie powinny w ten sposób prezentować czy reklamować firm, produktów oraz usług jakie niejednokrotnie mogą okazać się czymś czego potrzebujemy lub oczekujemy. Pewnie, iż niektóre media mają znacznie większy zasięg i nie jest to wcale telewizja, choć wiele osób tak właśnie uważa, już dawno internet posiada dużo większy potencjał. Nic nie wskazuje na to, aby media czy środki masowego przekazu miały zmienić swoje adekwatne w tym zakresie podejście, w dalszym ciągu bloki reklamowe czy nawet lokowanie produktów będzie czymś, z czym zapewne spotkamy się niejeden raz.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Szukaj

Kategorie

Zakładki

Kalendarz

    Listopad 2017
    P W Ś C P S N
    « lut    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930